Freedom

image

Akhirnya tamat sudah minggu peperiksaan pertengahan semester.
Alhamdulillah lega sangat sebab dah berjaya hadapi peperiksaan pertama di universiti. Memang gementar sangat bila hari pertama exam. Nak2 lagi examination hall dia besar maka lagi gementar rasa jiwa ini. Sekarang hanya menanti keputusan hasil daripada usaha yang telah dilakukan. InsyaAllah.

Bila dah habis exam ni, mulalah hidup saya yang sibuk teramat sangat. Tapi bagi mereka yang menanti sambungan cerita #BukanUtkAmar tu diharap bersabar. Saya masih lagi dalam proses mengedit serba sedikit sambungan cerita tersebut. Saya akan cuba sedaya upaya untuk terus mengemaskini blog walaupun kesibukan saya kerap kali menjadi batu penghalang.

Bagi pembaca yang disayangi, teruskan sokongan anda dan jika ada ada sebarang komen jangan malu jangan segan komen terus di sini atau terus komunikasi anda dengan saya menerusi Facebook Twitter

5 thoughts on “Freedom

Leave a Reply

