YA atau TIDAK

Image

 

Bagi mereka yang dah lama dengan kehidupan People LIKE Us (PLU) mesti dah biasa dengan hubungan seksual. Tapi tak dapat nak dinafikan masih ramai lagi golongan PLU yang masih belum pernah terlibat dengan hubungan yang serius itu. Terutama sekali bagi mereka yang masih muda/bawah umur macam SAYA! Hahaha. Ada juga yang tertanya-tanya adakah hubungan itu perlu atau tidak. Adakah hubungan seksual adalah salah satu cara untuk pasangan membuktikan rasa sayang/cinta mereka kepada pasangan. Mesti anda semua ada jawapan tersendiri. BUT for me, I have no answer for that. Sebab tak ada pengalaman ada pasangan. Ya lah sapa yang nak saya. *opps 😛 Tapi sejujurnya adakah hubungan itu menyeronokkan? Perlu ke? Ada juga yang mempersoalkan adakah itu cinta atau nafsu semata-mata?

 

Mungkin anda ada jawapan tersendiri pasal isu ini. Tapi macam mana ya kalau kita couple dan pasangan kita minta untuk berbuat demikian tapi kita tak nak. Dalam masa yang sama kita sayangkan dia dan berusaha untuk tidak mengecewakan dia? Mesti kita relakan juga kan? Tapi jujur saya katakan memang ada rasa teringin nak rasainya sendiri tetapi masih belum terfikir dan tak ada keberanian. Bukan apa kalau sekali dah buat kita tak dapat nak berpatah balik. Ya ke? Tapi kebiasaannya macam tu lah. Pernah saya terokai laman sosial untuk golongan macam kita ni. Saya rasa ramai yang tahu pasal laman tu, mana tak nya salah seorang follower instagram saya pun ada dlm laman sosial tu. Berdasarkan pemerhatian, ramai daripada mereka ada matlamat yang hampir sama iaitu SEKS. Saya layan je lah conversation dengan mereka. Tapi lama-lama saya terus tak layan sebab mereka minta yang bukan-bukan. Ada juga yang baik dan beri nasihat dekat saya supaya berhati-hati. Maklumlah saya ni masih muda lagi dan mungkin takut kena tipu dengan orang dewasa. Chewahhh.

 

Sampai sekarang saya masih lagi meneroka laman sosial tu. Pernah juga saya post gambar seksi kononnya nak tengok respon. Lastly banyak orang ajak chat dengan saya. Macam-macam orang ada. Ada siap suruh saya hantar gambar bo**l lagi. Oh NO! I can’t. Aurat OK! Hahahahah. So I decided untuk berdiam diri. Mana yang ok tu saya layan je lah, saja nak buat kawan dan sembang-sembang sikit. Boleh tanya pengalaman mereka dalam dunia kita yang penuh onak duri ni. Chewaahh. Tapi saya masih ingat lagi seorang kenalan ni, dia berbangsa cina. Cara dia chatting dengan saya memang sangat sopan dan dia hormati saya sebagai seorang yang masih mentah dalam dunia PLU ni. Siap bagi nasihat lagi. Walau bagaimana pun kena berhati-hati dalam dunia ni, bukan apa takut orang ambil kesempatan. Kesimpulannya, berhati-hatilah dalam dunia PLU terutama sekali orang macam saya yang kadang-kadang innocent. :3

p/s: sorry readers, saya tak dapat post bab terbaru Bukan Utk Amar dlm masa terdekat ni sebab busy. 😦 

Advertisements

2 thoughts on “YA atau TIDAK

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s